Programın Amacı

İletişimin iki farklı disiplini olan halkla ilişkiler ve reklamcılık alanlarında yetkin öğrenciler yetiştirmek. Teorik alt yapı kadar, uygulama konusunda da güçlü bir eğitim vererek bu alanda iş dünyasına donanımlı bireyler kazandırmak amaçlanmaktadır.

 
Programın Hedefi

- Kuramsal bilgiyi uygulamaya aktarabilen; - Eleştirel düşünebilen; - Analitik bir yaklaşıma ve araştırmacı kimliğe sahip, - İş dünyasının taleplerine cevap verebilecek nitelikte, öğrenciler yetiştirmektir.

 
Kariyer Olanakları

Bu bölüm öğrencileri halkla ilişkiler uzmanı, kurumsal ilişkiler uzmanı, marka iletişim uzmanı, reklam metin yazarı, reklam tasarımcısı, medya planlamacısı olarak alanıyla ilgili tüm kamu kurumları ve özel sektörde çalışabilir. Alanıyla ilgili yüksek öğrenimine devam ederek akademik kariyer yapabilirler.

 
Yatay Geçiş ile Geçilen Programlar

Halkla İlişkiler ve Reklamcilik Bölümü’nden, iletişim alanindaki ayni puan türüyle öğrenci alan gazetecilik, radyo, televizyon ve sinema, görsel iletişim tasarimi, vb bölümlere geçiş yapilabilir.

 
Dikey Geçiş ile Geçilen Programlar

-

 
I.Öğretim (Toplam Kontenjan)
I.Öğretim (Ücretli)
I.Öğretim (%100 Burslu)
I.Öğretim (%50 Burslu)
I.Öğretim (%25 Burslu)

II.Öğretim (Toplam Kontenjan)
II.Öğretim (Ücretli)
II.Öğretim (%100 Burslu)
II.Öğretim (%50 Burslu)
II.Öğretim (%25 Burslu)

Bölümün Eğitime Başladığı Yıl
Puan Türü
Öğrenim Süresi
Öğrenim Dili