Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu - ubyo@gelisim.edu.tr

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık








 Yabancı bir marka olan Lipton'un lokalleşmesi


İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ, Uygulamalı Bilimler Fakültesi (UBF) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölüm öğrencileri, halkla ilişkilerde kampanya planlaması dersi dönem sonu sunumlarını gerçekleştirdi.


Dr. Öğr. Üyesi Sinem Eyice Başev tarafından verilen halkla ilişkilerde kampanya planlaması dersi kapsamında, 7 farklı gruptan oluşan öğrenciler, yabancı bir marka olan ‘Lipton'un lokalleşmesi, Çaykur lokal Lipton olsaydı ne olurdu?’ sorusundan yola çıkarak hazırladıkları reklam kampanyalarının sunumlarını gerçekleştirdiler. Çalışmalarında kendilerini birer reklam ajansı olarak konumlandıran öğrenciler kampanya adı, markanın özü, reklamın rolü/amacı, hedef kitle, reklamın mesajı, reklamdaki vaadin desteği, reklam tonu ve reklam bütçesi vb. konu başlıkları ile ilgili bilgiler verdiler.

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Emel Tozlu Öztay ve Arş. Gör. Nevra Üçler'in de katılım sağladığı sunumlar, değerlendirme, soru-cevap ve teşekkürler ile sonlandırıldı.