Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu - ubyo@gelisim.edu.tr

Yönetim Bilişim Sistemleri








 Dr. Öğr. Üyesi Hande Ayhan Gökcek' in Editörlüğünü Yaptığı Dijital Yönetim, Pazarlama, Medya Adlı Kitap Yayımlandı


İstanbul Gelişim Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi öğretim elemanlarından Dr. Öğr. Üyesi Hande Ayhan Gökcek' in editörlüğünü yaptığı "Dijital Yönetim, Pazarlama, Medya" adlı kitap yayımlandı. Nobel Akademik Yayınevi tarafından basılan kitapta dokuzu İstanbul Gelişim Üniversitesi'nden olmak üzere on ayrı yazar katkıda bulundu.


2000’li yıllarla birlikte hızla gelişen ve 2020 yılı itibarıyla pandemi nedeniyle işletmelerin sürdürülebilirliği açısından neredeyse şart olan dijitalleşme, bu kitabın ana fikrini ve temelini oluşturmaktadır. Kitap, dijitalleşme ortak başlığı altında Yönetim, Pazarlama ve Medya üzerine, konusunda uzman akademisyenler tarafından kaleme alınmış olup 10 bölümden oluşmakta ve dijitalleşme konusunda 3 alanı aynı anda kapsayan ilk bilimsel kitap niteliği taşımaktadır.

İç ve dış müşterilerin değerinin her zamankinden daha fazla olduğu pandemi döneminde dijitalleşmenin bütün sektörlerde kaçınılmaz bir gereklilik olarak hız kandığı belirtilen eserde, dijitalleşme penceresinden, İstanbul Gelişim Üniversitesi ve Bingöl Üniversitesinin uzmanlık dalı Yönetim, Pazarlama ve Medya olan öğretim üyeleri tarafından kaleme alınmıştır. Kitapta, DİJİTAL YÖNETİM bölümü altında, dijital işletme yönetimi geniş bir açıdan ele alınmış, tedarik zincirinin dijitalleşmesine değinilmiş ve dijitalleşmenin birçok dönüşümü beraberinde getirmesi ile beraber bireylerin örgütsel yaşamdaki yalnızlığı incelendiği vurgulanmıştır. Eserde, DİJİTAL PAZARLAMA başlığı altında öncelikle dijital pazarlamanın geçmişten günümüze kadar uzanan tarihi hakkında geniş kapsamlı bilgilendirme yapılmış, dijital markalaşma, dijital ve geleneksel marka güveni karşılaştırması, dijital pazarlamanın 2020 yılında en etkili stratejilerinden biri olan etkileyici (influencer) pazarlama ve dijital ticarette güncel inovasyonlar konuları detaylı bir şekilde ele alınmıştır. Kitabın son bölümü olan DİJİTAL MEDYA başlığı altında ise, medyanın geçmişten günümüze değişen yapısı hakkında detaylı bilgiler verilmiş ve dijital dünyada, itibarın nasıl elde edileceği ve yönetimi üzerinde durulmuştur.