Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu - ubyo@gelisim.edu.tr

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık








 Dr. Öğr. Üyesi Emel Tozlu Öztay'ın Kitap Bölümü Yayımlandı


İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Uygulamalı Bilimler Fakültesi (UBF) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü Dr. Öğr. Üyesi Emel Tozlu Öztay’ın ‘‘Halkla İlişkilerde Etkinlik Yönetimi Bileşenlerinin Küresel Markalar Bağlamında Lüks Tüketime Yönelik Öneminin İncelenmesi: Kalitatif Bir Araştırma Örneği’’ isimli kitap bölümü Küresel Markalar Bağlamında Bütünleşik Pazarlama İletişimi kitabında yayımlandı.


Çalışmada, halkla ilişkiler kavramının içerisinde yer alan etkinlik yönetimi bileşenlerinin, küresel markalar ölçeğinde lüks tüketime yönelik öneminin incelenmesinin amaçlanmıştır. Bu amaç kapsamında, L'Oréal Luxe çatısı altında yer alan Lancôme markasına ait Türkiye'de gerçekleştirilen bir lansman etkinliği örnek olarak alımarak, etkinliğin görsel örnekleri üzerinden etkinlik bileşenlerinin önemine yönelik fokus grup araştırması gerçekleştirilmiştir.