Projede yer alan öğrenciler, çocuk gelinlerin toplumsal bir problem olduğunu ve herkesin buna duyarlı olması gerektiğini vurguladılar. Seslerini duyurmak için sektördeki insanlardan destek alarak hareket etmek istediklerini söyleyen İGÜ Halkla İlişkiler ve Reklamcılık öğrencisi Kübra Çakır, "İnsanları sadece lafta uyarmak değil, harekete geçirmek istedik. Gelinlikçiler ve kuaförlerle konuşup onlara 18 yaşın altında olan kız çocuklarına gelinlik satmamaları, gelin başı yapmamaları gerektiğini telkin ediyoruz. Onları kendimize destek olarak görüyoruz. Çünkü kadınların da okumaları, çalışmaları ve toplumda var olmaları gerekiyor” şeklinde konuştu.
İstanbul Gelişim Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Sosyal Sorumluluk Kulübü danışman hocası Yrd. Doç. Dr. Emel Tozlu “Kampanyada çocuk gelinlere dikkat çekmek ve farkındalık yaratmayı amaçlıyoruz. Türkiye’deki genç kadınların okumasını, kariyer sahibi olmasını ve iş yaşantısında aktif rol almasını istiyoruz. Bunun yolu annelerden geçiyor. Anneler çocuklarını ne kadar bilinçli yetiştirirlerse o kadar bilinçli bir topluma ulaşacağız. Buna katkı sunmak amaçlı bu sosyal sorumluluk kampanyasını gerçekleştirdik” diye konuştu.
Üniversitenin Medya Koordinatörü Saygı Ünlü ise “Projemizin Türkiye geneline yayılmasını istiyoruz. Bunun için de tüm duyarlı kurumların sosyal medya hesaplarımızdan bize ulaşmasını bekliyoruz. Duyarlı insanlar bize ulaştıklarında kendilerine afişlerimizi ücretsiz göndereceğiz ve kampanyamız daha geniş kitlelere ulaşacak” ifadelerini kullandı.
Üniversitenin öğrencisi Gizem Çelikbaş ise, "Evliliğe hazırlık sektörlerinde bize destek olabilecek insanları arkamıza almak istiyoruz çünkü bu iş kuaförler ve gelinlikçilerden başlıyor. Onlar da seslerini çıkarırlar ve 'çocuk geline hayır' derlerse ülkemizde bu konuda farkındalık yaratmaya başlamış olacağız" dedi.
'Onlara Gelinlik Değil, Çocukluk Yakışır' projesini hazırlayan ve yürüten İstanbul Gelişim Üniversitesi öğrencileri Kübra Çakır, Gizem Çelikbaş, Hatice Ayşen Çiftçi, Feyza İşçi ve Eren Özdemir, evlilik sektöründeki kuaförler ve gelinlikçilere çağrıda bulunarak sosyal medya hesaplarından kendilerine ulaşabileceklerini söyledi.
Proje ile ilgili haberlerin ulusal haber kanallarında ve yazılı medyada yayınlanmasının ardından projenin sosyal medya hesapları üzerinden, gelinlikçiler ve kuaförler tarafından afiş talepleri gelmeye başladı.