Bu çalışmada dijital pazarlama alanında önemli bir yer tutan hiper kişiselleştirme kavramı dünyanın en büyük çevrim içi perakendecisi olan Amazon şirketinin kişiselleştirme uygulaması örneklemi üzerinden incelenmiştir.
Zengin özellikle yapay zekâ, makine öğrenimi, derin öğrenme, büyük veri gibi teknolojilerin dijital pazarlama alanında kullanılması sonucunda hedef kitleyle olan iletişimde hiper kişiselleştirme stratejilerinin etkin bir şekilde kullanılmaya başladığını vurgulamıştır. Zengin’in araştırması müşterilere özel iletişim stratejilerinin uygulanması ve müşteri deneyimlerinin iyileştirilmesi için şirketlere ve markalara önemli fırsatlar sunduğunu belirtirken, tüketiciler açısından ise kayda değer risklerin bulunduğunun altını çizmektedir. Araştırmasında veri bilimindeki gelişmelerin şirketlerin tüketicileri hakkında daha detaylı bilgiye sahip olmak için kullanıldığını belirten Zengin, kurumların kişilerin veri güvenliğini riske atmamaları için şeffaf politikalar uygulamaları gerektiğini ifade etmiştir.
Makale için
tıklayınız.
Enable GingerCannot connect to Ginger Check your internet connection
or reload the browserDisable in this text fieldRephraseRephrase current sentenceEdit in Ginger