17 Şubat 2021 Çarşamba
İGÜ Uygulamalı Bilimler Fakültesi akademisyenleri tarafından “Dijital Yönetim, Pazarlama, Medya” kitabı yayımlandı
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) Uygulamalı Bilimler Fakültesi (UBF) akademisyenleri tarafından her alanda etkisini göstermeyi hızla sürdüren dijitalleşme bakış açısı çerçevesinde yönetim, pazarlama ve medya konularının derinlemesine ele alındığı ve Nobel Akademik Yayınevi tarafından basılan Dijital Yönetim, Pazarlama, Medya kitabı okuyucuyla buluştu.
Editörlüğünü aynı zamanda kitap bölüm yazarı olarak da çalışmada yer alan UBF akademisyenlerinden Dr. Öğretim Üyesi Hande Ayhan Gökcek’in üstlendiği kitap çalışmasına 9’u İGÜ UBF’dan olmak üzere 10 akademisyen katkıda bulundu.
Kitap bölümü yazarları arasında UBF akademisyenlerinden Dr. Öğr. Üyesi Canan Tiftik, Dr. Öğr. Üyesi Özge Turhan, Dr. Öğretim Üyesi Parisa Alizadehfanaeloo , Dr. Öğr. Üyesi Sema Mercanoğlu Erin, Dr. Öğr. Üyesi Bilge Turp Gölbaşı, Dr. Öğr. Üyesi Çağla Kaya İlhan, Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Emin Begtimur, Arş. Gör. Onur Türker yer alırken, bir diğer bölüm yazarı olarak Bingöl Üniversitesi’nden Dr. Öğr. Üyesi Ali Karaman kitap çalışmasına önemli katkılar sundu.