Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu - ubyo@gelisim.edu.tr


 ‘Kurum İçi İletişim Kalitesinde Çalışanların Beklenti ve Algıları Bankacılık Servqual Analizi Örneği’ Çalışması Yayımlandı

İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Uygulamalı Bilimler Fakültesi (UBF), Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünden Dr. Öğr. Üyesi Emel Tozlu Öztay ve İşletme bölümü yüksek lisans öğrencisi Tayfun Timuray ortak yazarlığında “Kurum İçi İletişim Kalitesinde Çalışanların Beklenti ve Algıları Bankacılık Servqual Analizi Örneği” isimli akademik çalışma makale olarak yayımlandı.
Kurum içi iletişim kalitesinin çalışanları nasıl etkilediği sorunsalı baz alınan çalışmanın amacı, kurum içi iletişim kalitesinin önemini, çalışanların gözünden beklenti ve algılarını tespit ederek, Servqual analizi ile ortaya koymaktır. Veri toplamak amacıyla kantiatif araştırma yöntemlerinden anket yöntemi kullanılan çalışma, ön test (çalışanların kuruma yeni geldikleri dönemde bekledikleri kalite) ve son test (çalışanların kurumda çalışmaya başladıktan sonraki dönemde algıladıkları kalite) olarak iki boyutlu düşünülmüştür. Çalışma, fiziksel, güvenilirlik, heveslilik, güven ve empati kalite boyutları ile ilgili araştırma verileri  ile sonlandırılmıştır.       




Haberler

Tüm Haberler