Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu - ubyo@gelisim.edu.tr


 “Medya Sektöründe Marka Mimarisi: Netflix Örneği” isimli çalışma Uluslararası MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi’nde Yayınlandı

Lojistik Yönetimi Bölümü Arş. Gör. Onur Türker, Dr.Öğr.Üyesi Parisa Alizadehfanaeloo ve Dr. Öğr. Üyesi Hacer Handan Demir’in yazarlığında hazırlanan “Medya Sektöründe Marka Mimarisi: Netflix Örneği” isimli çalışma Uluslararası MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi’nde yayınlandı.

Bu çalışmanın amacı, Netflix ana markası ve Netflix’in alt markaları olan diziler arasında marka mimarisi özellikleri açısından farklılıkları ortaya koymak olarak belirlenmiştir. Çalışmada İstanbul ilinde Netflix ve yayınlarını izleyen 300 kişiye anket uygulanmıştır. Araştırma sonucunda Netflix ve alt markaları arasında marka mimarisi özellikleri açısından nasıl bir ilişki olduğu tespit edilmiştir.

Makalenin tamamına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.




Haberler

Tüm Haberler