Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu - ubyo@gelisim.edu.tr


 “Medya Sektöründe Marka Mimarisi: Netflix Örneği” İsimli Çalışma Uluslararası MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi’nde Yayınlandı

Lojistik Yönetimi Bölümü Arş. Gör. Onur Türker, Dr.Öğr.Üyesi Parisa Alizadehfanaeloo ve Dr. Öğr. Üyesi Hacer Handan Demir’in ortak yazarlar olarak yer aldıkları söz konusu makale, Uluslararası MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi’nin Nisan 2021 tarihli 2. sayısında yayınlandı.

Netflix ana markası ve Netflix’in alt markaları olan Netflix dizileri arasındaki farklılıkların marka mimarisi özellikleri açısından ortaya konulmasını amaçlayan çalışmada, İstanbul ilinde Netflix yayınlarını izleyen 300 kişiye anket yöntemiyle alan araştırması gerçekleştirilmiştir. Araştırma sonucunda Netflix ve alt markaları arasında marka mimarisi özelliklerine göre yapılan çeşitli belirlemelerle birlikte, cinsiyet ve meslek grupları arasındaki farklılıkların ne şekilde ortaya çıktığı ve nasıl oluştuğu da  tespit edilmiştir.

 


Haberler

Tüm Haberler